Midnattskocken

He came and he went.
Det vad ändå skönt på ett litet sätt.
Sex timmar till uppstigning. Jag lyckas alltid.

Annars så håller jag på att laga mat. Jag tänkte fortsätta med mitt goda beteende och ta med mig matlåta till jobbet. Matlåda = inget godis! Helt sann undersökning.

Grejen är ju att jag är i lägenheten. Det är som ni kan räkna ut inte mycket att leva av här. Men man kan ju koka soppa på en spis så...

Anyways, morgondagens rätt fick bli ris, och linser.
Sen hittade jag kidneyböner och solroskärnor.
Kryddade med chilikrydda, svartpeppar och paprikakrydda.
Sen hittade jag en snutt tomatpuré.
Och i frysen rotade jag fram lite räkor.

Voála!

Eeh, ja... vi får väl se i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0