mornings breath

Morrn'.
Jag ligger i sängen och äter min havregrynsgröt med råröda lingong direkt från Dalarna. I sure do like to start my day this way! Men i alla fall. Idag tror jag blir grym, eller jag känner det på mig.

Först jobb - Nothing new.
Sen gym - Springa mina kilometrar.
Efter det - Planera resa och käka middag med Grisarna.

Nu är det dags att packa ner träningskläder och min matlåda. Sen är det väl bara att tänka ut vad man sätter på sig idag, jag menar... jag tror inte det gått tillbaka till 18 grader och stålande solsken över natten. Nej nej. Nu tror jag att sommaren är helt förbi. Men vafan, jag klagar inte. Det är inte alla år vi får ha sommar hela September ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0