Music makes you loose control

Fördelen med att vakna tidigt är ju att man kan ta vara på dagen och att man har en bra dygnsrythm och allt sånt där som ni redan vet.

Nackdelen ligger i att man gör det man ska och sedan blir rastlös. Jag börjar jobba om 2,5 timmar. Vad fan ska jag göra tills dess? Jag vet ju for sure vad jag borde göra, vilket är att städa upp i mitt rum som nästan inte går att gå in i. Men det orkar jag inte. Sen kom jag på att det var länge sen jag körde Yoga. Fast jag känner inte riktigt för det heller nu när jag tänker efter.

Vad jag ska göra är att sätta på hög musik. Kanske tränar jag, kanske städar jag, kanske till och med göra jag bägge delarna. Vad jag vet är att det är ett jäkligt bra sätt att få tiden att gå lite roligare för att jag kan inte sitta still. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0