nittonde september

Det är lördag morgon och jag är utvilad. Snart ska jag bege mig för att jobba på Taco bar. Det var länge sen, så det ska bli kul.

Ikväll blir det utgång på en nyöppning som ligger vid Fridhemsplan. Att klubben heter Grodan vet jag inte ad jag ska tycka om det, lockande... njaa. Men jag tror att det blir grymt ikväll. Och klubben är öppen till 5.00, så jag kommer ha en hel del tid till att dansa röven av mig. Jag är faktiskt riktigt taggad. Veckans höjdpunkt kanske.

Eller  kanske inte... Igår var jag ju osm sagt på Capoeira, idag har jag ont i kroppen. Jag längtar till nästa fredagskväll. Och gruppen är skön, så det ser ut som en lovande höst!

Och på tal om Capoeiran. Jag skadade mig redan första gången. Det är ett litet sår, men på ett ganska obekvämt ställe.

Jag dansade barfota igår. Nästa gång tar jag med mig mina dansskor. Jag kommer ihåg när jag dansade samba utan skor... Efter den lektionen var det blod över hela golvet.


Kommentarer
Postat av: Irene

Du överlever nog ;) annars får du komma till mammas sjukstuga för vård!

2009-09-25 @ 19:22:29
URL: http://lifeofemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0