Oceana Club

Igår åkte vi ut till Kingston där vi gick på en klubb med sju olika dansgolv, en kareokebar, en quiet lounge och en "after-ski"-lounge. Människor var överallt och vi dansade och dansade. 
.
Vi pratade med så mycket killar så att jag för det första in kan säga hur många och för det andra inte kunde säga vilka jag hade pratat med. Det kändes konstigt när man gick till nästa dansrum och där var det någon som sa "Hey, Emily and Isabel". 
.
En annan incident skedde när vi precis kom dit. Naturen tog ut sin lag och ja, det var dags för den kvinnliga perioden att komma. "Fuck" tänkte jag. Det var inte först då jag tackade att det på varje större klubb finns en tjej som säljer diverse "in need"-saker. Så vi kan glatt konstatera att jag igår köpte min dyraste tampong ever. Två pund gick det på. Men det var det värt. 
.
.
.
Nu ska vi göra oss i ordning för att åka runt till Notting Hill market och Camden market. Sen ska vi gå i lite fler affärer och gotta oss. 
Ikväll åker vi in till centrala London skulle jag tro. 
Men det bestämmer vi oss för senare. 
Have a lovely day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0