Pressat

Kvällens möte med Hunken är lite försenat. Men det passar mig alldeles ypperligt. Jag ska alltså möta honom i stan vid halv nio. Det är två timmar och en kvar, men jag måste åkte vid klockan åtta, vilket ger mig en 105 minuter på mig att göra som jag vill.

Nu handlar det om prioriteter.
Jag känner för att jogga, det tar typ 40 minuter, 30 om jag jallar lite.
Jag behöver duscha och göra mig fin kvällen till ära. Det tar nog minst 40 minuter.
Sen, eftersom jag inte fick tag i waxtanten idag, så ska jag ansa mig själv. Jag har aldrig gjort det på mig själv och med tanke på att jag måste sköta det själv, samtidigt övertyga mig själv att fortsätta trots smärta... ja, jag har ingen aning om hur lång tid det tar.

I better get going...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0