the listing of pradox

First of all... Jag börjar inte förrän fyra i eftermiddag men min jäkla kroppsklocka är ju inställd på att vakna så jäkla tidigt, så vad fan spelar det för roll? Jag vaknade klockan 6.30 och ligger fortfarande i sängen tre timmar senare. Men jag ska väl inte riktigt klaga heller, det finns ju dem som har Svininfluensa eller bor i ett kartonghus.

För det andra... Jag kommer inte ihåg vad det var men då kan vi direkt hoppa in på det tredje:

För det tredje... imorgon fyller Hunken år. Det är väl kul tänker ni, men jag tänker att jag måste göra en tårta. Eftersom jag sagt att jag skulle göra en. Jag vill inte göra det längre, så jag funderar på att sno mammas chokladsås och några maränger och överaska honom lite.

För det fjärde... Jag vill skaffa gymkort, men alla verkar ju vilja att man binder sig för ett år. Det passar inte mig, varken för min budget eller för min vilja. Men ska jag då bara gå och skita i det och bli fet istället? Fast då kan vi hoppa till min andra punkt eftersom jag kom på vad det var. Jag ska ut och jogga. Egentligen har jag bara legat och vänta på att kunna ringa min vän, men eftersom jag vet att om hon inte jobbar så kommer hon att sova i 1,5 timmar till så är det kanske lönlöst.

För det femte... Jag har hittat en lägenhet som jag ska gå på visning på på måndag. Den är inte stor, men det är ett palats i sig. I alla fall om jag får sätta fingrarna på den. Så vi får se... kanske behöver jag inte flytta hem till mor igen. (Som om jag ens har rätt att säga så. Jag har ett rum här och jag sover här typ 6/7 nätter i alla fall. Men i alla fall...)

Så... punkt två var det va?

Ajuste... vi slänger in för det sjätte också. Grattis Walther, 21 år och vuxen man... there's a lot of pressure...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0