There are no ordinary moments

Hey folks. Denna dag har varit grym!

Jobbet var enligt vanlig ordning bra, och idag hann jag sitta ner och käka lunch för första gången på länge. Sen så har jag fått ett schema med kvällspass istället för dagspass, vilket jag tycker är helt fantastiskt. Dels för att jag hinner gå och träna, dels för att jag får ut mer pengar.

På tal om träning så kom jag nyss hem från simmhallen där jag som enligt mina nya rutiner springer i en halvtimme, stretchar i en halvtimme och simmar i en halvtimme. Idag träffade jag också två gamla skolkompisar, så det gjorde det hela något roligare.

Och så på tal om pengar. När jag kom hem låg ett brev på bordet. Lönespecifikationen från Hemtjänsten. Vad ska jag säga? Jag jobbade mycket i Augusti. Så hur som helst åker 20 000 av dem kronorna rätt in på mitt resesparkonto.



Sen vill jag bara nämna boken jag läser igen. Way of the Pieceful Warrior by Dan Millman. Ni får se till att utforska själva vad jag menar, men jag är frälst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0