tjugoåttonde september

Pjuuuh för att vara hemma.
Hektisk dag på jobbet och mycket vandrande. Och jag som är en så underbar människa och hade lite tid över, tog med en 95 åring till kyrkan. Hon ser inte så bra och hör som en kratta, men hon uppskattade det högt. Jag känner mig så glad när jag gör sånna små saker som betyder så mycket för någon annan. Tänk om alla gjorde så, hur bra skulle det inte vara då?

Efter jobbet gick jag till Simhallen där jag ställde mig på löpbandet idag igen. Men idag var jag redan galet trött innan jag började, så jag slutade på 6 km idag. Hade kunnat fortsätta, men nöden begärde ett avbrott så jag körde en km till och sen var det bara att lyda.

Ikväll ska jag nog göra absolut ingenting. Typ lägga mig i ett bad och ta mig ann mina äckliga fötter, lägga en ansiktsmask och kika lite på Idol kanske.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0