tjugonionde september

Idag blev det ingen springning. Jag prioriterade grovt att åka och hämta min plånbok som jag inte har haft sen i.. ehm.. fredags kväll. Ganska grymt att jag gjort av med cirka 44 kronor sedan dess. Och då har 40 kronor gått till just springnignen. Resterande fyra gick till två tomater jag handlade till min lunch idag.

Men sen på vägen tillbaka till Bgs så köpte jag mig två hantlar fria vikter. Dietisten ska ge mig ett schema som tydligen ska vara as grymt men asjobbigt. Men jag har tre månader på mig att få någorlunda pli på denna kropp och min ambition är något utöver det vanliga.

Alltså. Om ca tre månader så åker jag, no matter what. Imorgon ska jag träffa Gris 1 och Gris 2 som verkar vara ganska taggade på att följa mig på mina bravaders resa. Vi ska alltså planera lite. Oavsett hur det går imorgon så tänker jag ha som mål att boka en resa innan slutet av Oktober månad. That's how it gonna be.

Nu ska jag glida över till Kungen och snacka en massa skit, och kanske inhalera skit. I'm a bad girl... not. Det känns som att those days are over nu när sommar (äntligen(?)) är förbi och jag är mitt hälsosamma "stabila" jag igen. Men man vet ju aldrig. Ni som känner mig vet ju hur oerhörd svag karaktär jag har och har fallit för grupptryck i hela mitt liv....


Och här är jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0