Tolfte september

Ingenting i min kalenderdag. Det är underbart.

Jag planerade att inte lämna Bagarmossen idag, fast nu när jag tänker efter så ska jag gå på en lång långpromenad med Kungen. Detta vart förflyttat i tid, men det gör inte så mycket med tanke på att jag fortfarande sitter i sängen.

Jag har precis avslutat första säsongen av True Blood. Me like a lot! Sen nu så sitter jag och pular på låten jag skrev igår. Snart min vänner. Snart.

Ikväll är det fest också. Intressant.
Fast då lämnar jag ju Bagis lite senare ikväll.
Och då kommer jag att sova i lägenheten inatt.
Jobb imorgon, vaknar 6.00.

Dagen börjar ju ta sig i alla fall.
Jag kanske ska ta och bege mig ut på en joggingtur när jag ändå är så on the go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0