Träning och Brasilien

Idag åkte jag och den andra grisen till gymmet. Vi simmade och sprang på löpbandet. Jag kunde inte förstå förrän nu hur mycket jag saknade att träna... Slingan i alla ära, men det är underbart!

Så det är dags att börja träna lite mer. Speciellt när jag har en som är minst lika sugen som jag är.

Förövrigt frågade jag henne om hon ville åka till Brasilien i jul. Det ville hon. Så vi ska kolla biljetter och sådär. Sen är det bara planering som gäller. Och mer matande på jobbet. Jag hinner kanske dö innan jag kommer iväg, men vad ska man göra? Just nu vill jag bara att tio dagar flyter förbi så att jag kan lägga undan storlönen från Augusti månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0