trettonde september

God eftermiddag.

Idag var det tufft att gå till jobbet. Jag har nog bestämt mig för att ta hela nästa helg ledig. Fast sen när det kommer till kritan så lär det ju vara jag som tackar ja till arbete när chefen ringer och frågar...

Idag glömde jag min iPod, vilket gav mig tiden till två saker.

1. Läsa ur en grymt bra bok. Man får en "aha-känsla" och visdomen den ger ut förändrar lite hur man ser på livet och hur man vill fortsätta leva. GRYMT! Så ni bore läsa den. "Way of the Peaceful Warrior" av Dan Millman.

2. Jag har skrivit en till sång. Eller en större del av den. Jag tycker att det också är fin, men den är långt ifrån klar. Denna handlar om att våga ta chansen på kärlek.



Annars ligger statusen på att jag hittade en pirog i frysen, så jag kunde lätta min hunger lite. Det är tur att mor kommer hem, annars skulle nog både jag och min bror inte finnas kvar länge till.


Sen insåg jag att det är fem hela månader sen jag fyllde år idag. Wow säger jag bara. Den dagen glömmer jag inte heller, på gott och ont.

Men puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0