We're all just a bunch of teenage dirtbags

Jag gick ut och sprang, det var typ perfekt springväder.

Sen satte jag mig framför datorn och pulade mer på min låt.
Guess what! Det är bara två rader som saknas.
Jag ska prata med en vän som sysslar med musik och fråga vad han tycker. Sen spelar han instrument och kan mixa ihop låtar också, det är vad han sysslar med. han ska få hjälpa mig att bli miljonär. Sen ska jag ta över världen.

Sen pratade jag med Kungen också.
Det ser ut som att jag ska käka älg ikväll.
Ganska passande, annars hade jag fått käka gröt.
Mor är inte hemma, mackorna är slut och varken jag eller min bror bryr oss om att käka.

Nu ringde han också, så jag borde kanske hoppa in i duschen och göra mig lite redo för vad kvällen har att erbjuda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0