Hola

Vanner... annu ett inlagg med mysiga detaljer for er som hanger kvar..

Jag har varit pa utflykt har i Bolivia.

Gigantiska saltdynor, cactus-o med inka-spar, salt hotel, fargade sjoar, roliga stora stenar (klippor) made by nature, Salvador Dali's oken. Ja, det har varit coolt.

Speciellt dag ett da det borjade regna sa mycket att allting blev vitt. Vi smapanikade och borjade ata alla kakor och andra godsaker vi hade med oss.

Det regnade hela natten och sen var det svinkallt dag tva.
Jag bleb sjuk dag tva, och nar vi kom till hotelet vi skulle overnatta vid gick jag och sov. Sen gick jag och spydde, tva ganger. Sen jobbade magen pa lite for snabbt samtidigt. Det var mindre kul. Jag sov med tva par langbyxor, en t-shirt, en langarmad troja, min poncho och tva par strumpor under fyra lager av tjocka filtar. Ont som fa hade jag ocksa.

Men dag tre madde jag lite battre, om an fortfarande konstigt. Vi vacktes klockan 4 pa morgonen, satte oss i bilen och akte till varma kallor, det var skont.

Det har varit tre dagar med extremt mycket bilande, men jag har haft en grym grupp med mig sa jag klagar inte alls! Nu vill jag bara tillbaka till La Paz asap!

Pa aterseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0