turn left and 3/4

Detta ar de farska nyheterna.

Peru ar flyttad till obestamt datum, vilket ger mig ytterligare en anledning till att aka tillbaka till Sydamerika. Lerfloderna kommer ta minst tva manader att fixa, och tyvarr har jag inte den tiden att vanta.

On the bright side kan jag saga att jag sahar lite instinktivt tanker ta mig till Argentina innan jag beger mig till Bolivia. Argentina ar verkligen nagot jag har velat hinna med ocksa, sa annu en gang har The Secret talat for sig sjalv. Tyvarr fick Inka falla bort. Men I will get there!

Nu har jag val ca fem dagar pa mig att planera. Hinner jag ner till Buenos Aires sa kommer jag fa ett kart aterseende med mig nyvunna van fran Ecuador som ar bosatt dar. Men det ar inget man kan uttala sig om nu.

Jag bara alskar att vara en backpacker. Ovantade saker hander da hela tiden. Man vet verkligen aldrig nagonting. Jobbigt pa ett satt, underbart pa ett annat. Jag ser bara allting som a twist of faith och ler at det.



Nu ska jag dra mig tillbaka till mitt delade rum. Det ar verkligen en bekvamlighet att ha ett egen rum, men I guess sant ar lite too good to be true ibland ocksa. (I got kicked out from the apartment yesterday)

Oh an I found myself a book today. Jag har saknat en bok i prick en manad idag. Bara fyra mander kvar tills aterser ett kart solbrant ansikte med andra ord.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0