Oh, the places you´ll go!

Okej... Jag drar fran Rio om mindre an ett dygn. Detta beslutade jag typ NU! Sa jag har fjarilar all over i kroppen. Mina vanner har ar for underbara sa jag maste ta tillfalle i akt och aka vidare med dem lite.. Och jag ar nojd som fan av min vistele har. Det enda jag saknar ar Sugar Loaf. Men jag har ju nagot att se fram emot nasta gang jag kommer hit!

Sa det ar dags att forbereda for avfard och ta farval av mina carioca-vanner. I will miss them!

Annars sa kan jag ju bara slanga in sa dar lite kort att mannen som satt bredvid mig satt och smekta sig hela tiden. Och jag tror tjockisen tog ett foto av mig, not sure... men den bjuder vi pa...


SEE YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0