weenie

Kanner att jag maste skriva av mig lite skit som jag tankt pa.
.
Jag fattar inte hur alla ar sa javla smala (in general, there is fat people as well). Maten ar GULD och om det inte ar riktig mat sa har de sa javla mycket skitmat ocksa. Min frukost har hittills bestatt av majskakor, vitt brod med konstig ost och mortadella, apelsinkaka och nagot som heter italienskt brod (vagar mig inte pa en stavning till det) men det ar sa jalva gott.. Sa jag som trodde jag skulle komma hem fit and all, kommer komma hem gorda!
.
Som jag tidigare berattat, man inser att man kanske luktar sa gott som man tror. Men gar man runt och at sadar lite halvsvettig hela tiden sa far det fan vara sa ocksa. Jag har i alla fall kopt mig en deodorant.
.
Jag har sett tva pyttesma hundar med gigantiska snoppar. Jag vet inte, men jag tyckte det var skoj att beratta, for jag ar marked for life med den synen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0