sol, vänner och vatten

Jag är i princip klar.. bara det sm för tillfället ligger i smutstvätten. Det tar jag tar i ikväll. Nu ska jag åka och glassai solen tillsammans med Dieten. Det blev ingen träning idag, men senare ska jag träffa min äldsta kompis jag fortfarande har kontakt med, ibland. Vi har kännt varandra i 16 år. Det är faktiskt en jävla massa år. Kul!

Aja, sol var det. Men vet ju inte vad man får för väder i Europas typ regnigaste land. Men nu är jag i alla fall typ fett tagga på att åka på lördag, så det är ju bra...

Kommentarer
Postat av: Agent X

Jag måste fråga:



Hur tog du steget att börja vlogga och blogga på engelska? Vad var den slutgiltiga dragande kraften?

2010-07-09 @ 11:33:24
Postat av: Filippe

come on! id like to understand! ahahah

2010-07-19 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0